Har blivit med bil!

Redan helg igen. Veckan har bestått av jobb, träning och vänner. Precis som det ska va! Igår gjorde jag något väldigt roligt - hämtade ut min bil som jag hade reserverat. En Audi A1! Är riktigt jäkla glad för den. Har blivit arbetsskadad och tycker det är kul med bilar. Sen är ju Audi det rätta märket också!

Bilen fick premiäråka till Nässjö idag. Ska va här över midsommar så jag åker tillbaka på söndag. Möttes av grillat kött och en god sallad när jag kom hem. Tror jag skulle kunna grilla varje dag på sommaren!

You stay classy San Diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0