Sommarkväll

Nu har jag äntligen kommit igång lite sakta med jobbet. Känns som att det finna väldigt stor potential för det här. Riktigt kul!
Har hunnit med två träningar denna veckan och de har gått ganska bra. Är säker på att kroppen kommer vakna till mer ju närmre helgen kommer.

Igår var vi och grillade hos Alexander. Vi satt ute ända till 12 utan att frysa ihjäl eller bli uppätna av mygg. Äntligen är sommaren här. Älskar det!
Jag var dålig på att ta bilder igår så jag får hänvisa till www.alexanderbrorsson.com där du hittar några av alla de 8272673 bilder vi tog.

Have a nice one.
You stay classy San Diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0