Söndag.

När ska man lära sig att lyssna på sin magkänsla? I 9 av 10 fall har den rätt. Iallafall för mig. Oftast inser man det inte innan det nästan är försent. Det är lätt att vara efterklok som det så fint heter.
Vissa dagar är bättre än andra och idag var väl ingen superdag. Dock blev jag bjuden på god middag ikväll och det är alltid trevligt. Men varje kväll när jag ska gå och lägga mig så snurrar alltid 828284 tankar runt i huvudet.
Hoppas jag lyckas somna nån gång och att ni sover gott iallafall

You stay classy San Diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0