Vila

Efter lördagens träning har jag inte gjort mycket kan jag lova. Helgen har varit väldigt slapp och det var välbehövligt. En veckas tuff! träning är avklarad och det är dags att påbörja vecka 2. 
Det blev mycket bubbelbad och isbad efter träningarna förra veckan. Vilken lyx vi har som har tillgång till det varje dag!

I lördags tog jag en välförtjänt fika med Louise på eftermiddagen. Vi skulle egentligen gått till Condeco men där var resten av invånarna i Växjö så vi köpte varsin bulle och cyklade hem till mig istället.

Igår var tanken att bara ligga i soffan men på eftermiddagen tog jag med mig grannen på en timmes lugn promenad. Vi åkte till en av mina favoritplatser här i Växjö - Bokhultet. Det är väldigt vackert och härligt där. 
Jag har ju ingen proffsig kamera så ni får nöja er med iphonebilder.







För fler och bättre bilder, besök www.alexanderbrorsson.com

You stay classy San Diego 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0