Hotell Kråkbärsstigen

Det var ett tag sedan sist men nu är jag incheckad på Hotell Kråkbärsstigen igen. Alltså hos mamma och pappa. 
Alltid lika skönt att komma hem. 
Det bästa är att återförenas med Billy. Det går inte beskriva hur mycket kärlek och glädje som han sprider. Han har inte  lämnat mig sen jag kom hem för ett par timmar sedan. Så mysigt! 

I helgen ska jag träffa ett par kompisar och även hinna med en runda in till Ikea i Jönköping. Saknas fortfarande lite grejer i lägenheten.




Igår åt jag och min kompis David lunch på Vida arena. Efter maten hade de pannkaksbuffé!!! Så jäkla gott


You stay classy San Diego


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0