Träningsabstinens

Det rycker i kroppen och jag vill börja träna på riktigt. Känner att jag inte är mig själv utan träningen och jag blir på dåligt humör! 
Imorgon ska jag ha träningsmöte med min tränare. Framöver ska Tobbe vara min huvudtränare och det känns jättebra och ganska självklart eftersom han är sprinttränare. 
Ska bli spännande att se hur han har tänkt att hösten ska se ut och så. 
Trött lär jag ju bli hur som helst.. :)

Igår var jag på min första fotbollsmatch på Myresjöhus Arena. Så kan det gå när kompisar tycker man är för dålig på att ta tag i saker. Men kul var det! 

Ikväll har jag, Eve och Lisa lagat mat och bara umgåtts. Så mysigt att bara sitta hemma med tända ljus och prata om allt och inget. Det är ju faktiskt ganska mysigt med hösten ändå.. Älskar att kunna tända ljus. Gärna doftljus som gör att hela lägenheten luktar gott. 

Nu är det dags för sömn innan morgondagens jobb! 

You stay classy San Diego 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0