Vardag

Dagarna består mest av jobb och att umgås med vänner. I eftermiddags var jag dock extremt sugen på att springa en runda så jag smörade på mig skorna och sprang runt växjösjön. Har ju ingen maratonkondition längre om man säger så. 4,5km var långt. Men det ska det bli ändring på!!

Ikväll var vi ett gäng kompisar som käkade tacos och kollade på fotboll. Bra uppladdning eftersom Taco gjorde mål. Vi avslutade kvällen med en omgång galenpanna. Alltid lika kul. Framförallt med ett gäng tävlingsmänniskor.

Efter att jag har flyttat så har jag börjat med en annorlunda vana när jag går och lägger mig. Jag har inte längre en tv som jag kan titta på i sängen så jag har faktiskt börjat läsa innan jag ska sova. Trodde aldrig det skulle hända. Vuxenpoäng på det?

Imorgon har jag sovmorgon. Det ser jag fram emot. Night night!

You stay classy San Diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0