Vila

SM gick inte alls som jag ville. Spände bort mig på 100 och hade inte mycket krafter kvar till 200. Riktigt tråkigt men jag har haft en helt fantastisk säsong så jag är väldigt nöjd med sommaren! Personliga rekord på personliga rekord. Nu har vi vila ett par veckor innan vi går in i hårdträningsperiod. Ser verkligen fram emot att få grisa ner mig i träning. Nästa sommar ska jag vara både snabbare, starkare och uthålligare!
Slänger med en bild på Lena, min sjukgymnast, som alltid ställer upp. Såna som henne är guld värda.

Jag har ju även hunnit med att flytta. Är jättenöjd och trivs jättebra. Bor på bottenvåningen och utanför min lägenhet är en stor gräsyta som ingen använder. Där har jag ställt ett bord och två stolar som jag har fått låna av en kompis. Känns riktigt lyxigt. Annat än våning två på campus..

Ikväll ska jag, Eve och Lisa fira sommarsäsongen. Har man vila så har man!

You stay classy San Diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0